بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان گیلان، رضا حسن پور امروز ۱ آبان ماه ۱۴۰۱ افزود: «با توجه به لزوم رسیدگی به شکایات متقاضیان سفر و تکریم ارباب رجوع، چهارمین کمیسیون رسیدگی به شکایات از دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.»
سرپرست معاونت گردشگری گیلان گفت: «همچنین در راستای اهداف آموزشی و دانشافزایی فعالان حوزه گردشگری، دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی و ایجاد شرایط بهینه آموزش برای مدیران تاسیسات گردشگری برگزار شد.»
انتهای پیام/