بهگزارش میراثآریا و بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران ، نادر سحرخیز ۱۶ بهمن ۱۴۰۱، کادو و سوغات را فرهنگی برگرفته از عادات بومیان منطقه برشمرد و گفت: این فرهنگ میتواند در قالب مجموعههای گردشگری برای برندسازی استفاده شود.
رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی شهرستان رامسر افزود: با رایزنیهای صورت گرفته با مجموعهداران گردشگری طرح هدیه و کادو به مهمان را بررسی و به نتایج خوبی رسیدیم که در صورت اجرا میتواند علاوه بر معرفی خوب شهرستان نمونه رامسر در اقتصاد هنرمندان نیز موثر باشد.
او گفت: بر اساس این طرح در اتاق مهمانان یک کادو از صنایعدستی با بستهبندی زیبا قرار داده میشود، با لیبل مشخصات و کاربرد آن نیز معرفی میشود و در صورت تمایل مهمان در اختیار شان قرار گرفته و فروش صنایعدستی هم اتفاق میافتد.
سحرخیز با بیان اینکه این موضوع میتواند برای هر مجموعهای با سفارش همان مجموعه و با لگوی خودشان تولید شود که تبلیغ خوبی برای تاسیسات گردشگری هم محسوب میشود، تصریح کرد: ایجاد بازار فروش برای این تولیدات را به نفع شهرستان است و این فرهنگ در صورت همهگیری در جذب گردشگران نیز بسیار موثر خواهد بود.
انتهای پیام/
انتهای پیام/