بهگزارش میراثآریا و بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی،گردشگری و صنایعدستی مازندران، صادق برزگر سهشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ با اعلام خبر فوق گفت: ظرفیتهای مازندران در قالب دو غرفه ۲۵ و ۳۵ متری با محتوای زنجیره ارزش راهبردی توسعه استان در بخشهای مختلف کشاورزی، دامپروری، باغداری، تولید ماهی خاویاری، صنعت و ظرفیتهای گردشگری و صنایعدستی ارائه و در واقع از زنجیره سفر مازندران رونمایی شد.
مدیرکل میراثفرهنگی،گردشگری و صنایعدستی مازندران با بیان اینکه معرفی ظرفیتهای گردشگری مازندران و اطلاعرسانی اقدامات صورت گرفته در راستای جذب گردشگران به استان همواره در دستور کار مدیران استان قرار دارد؛ افزود: ارائه مجموعه تقریبا کاملی از کالا و خدمات در غرفه مازندران ویترینی از ظرفیتها و داشتههای استان است که میتواند در توسعه صنعت بزرگتری با عنوان گردشگری موثر باشد.
او یادآور شد: عرضه توانمندیهای صادراتی کشور از جمله محصولات دانشبنیان، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، خدمات فنی و مهندسی در کنار صنعت گردشگری یکی از اقدامات موثر برای معرفی گردشگری کشور در قالب یک صنعت و همچنین ارتباط گردشگری به عنوان یک صنعت فرابخشی با دیگر فعالیتهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور محسوب میشود.
برزگر با تاکید بر این مطلب که چنین رویدادهایی میتواند در توسعه گردشگری که نیازمند تعامل تمامی بخشهای کشور است، موثر باشد، تصریح کرد: توسعه بخشهای اصلی صنعت گردشگری نظیر حمل و نقل، صنایعدستی و سوغات و غذا در گروه رشد زیرساختها، تکنولوژی، قوانین و مقررات و هنجارهای اجتماعی به عنوان پشتیبان این صنعت، امکانپذیراست.
غرفه ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران در سالن ۴۱ محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران که از ۱۷ اردیبهشت افتتاح شده لغایت بیستم همین ماه در پنجمین رویداد نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران یا اکسپو ۲۰۲۳ میزبان علاقهمندان و مخاطبان این حوزه خواهد بود.
انتهای پیام/
انتهای پیام/