به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی سیستان و بلوچستان، وحیده رخشانی روز چهارشنبه پنجم مهرماه در اولین جلسه کمیته سرویسهای بهداشتی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امکان نظارت بر سرویسهای بهداشتی از طریق ایجاد بخش مستقل در سامانه رسیدگی به شکایات ۰۹۶۲۹ با هدف ارتقای خدمات به گردشگران فراهم شده است، بیان کرد: در این زمینه مکاتبه با کلیه دستگاههای اجرایی برای مطالعه دقیق بر اساس امکانسنجی و نیازسنجی وضعیت دقیق جانمایی سرویسهای بهداشتی در دستور کار قرار دارد.
او با بیان اینکه کمیته فوق برای اولینبار تشکیل شده است، ادامه داد: در راستای رفاه حال مسافران و گردشگران برنامهریزی برای برگزاری جلسه با منطقه آزاد چابهار پیرامون این موضوع در دستور کار قرار دارد.
رئیس گروه بازاریابی و توسعه گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی سیستان و بلوچستان گفت: با هدف بررسی و رفع نواقص و کمبودهای مجموعههای بهداشتی در اختیار سایر دستگاههای اجرایی استان جلساتی با مسئولان این دستگاهها در دستور کار قرار دارد تا موضوع بهبود وضعیت بهداشتی و امکانات خدماتی، احیای سرویسهای بهداشتی بلااستفاده و جانمایی و ساخت سرویسهای بهداشتی جدید در محورهای مواصلاتی، روستاهای هدف گردشگری سطح شهرها و نقاط گردشگرپذیر باقوت انجام شود.
انتهای پیام/
نظر شما