رضایتمندی، شاخص خدمت‌رسانی به زائران حضرت رضا(ع) در دهه آخر صفر است

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: رضایتمندی شاخص، خدمت‌رسانی به زائران حضرت رضا (ع) در دهه آخر صفر است که تلاش خواهیم کرد در این مسیر گام برداریم.

به گزارش میراث‌آریا، حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی‌نژاد امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: باید در عملکرد، نماد  و نشان‌دهنده پناهگاه بودن مردم و زائران باشیم.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: ماموریت اصلی ما در دهه آخر صفر پناهگاه بودن و ارتقای فرهنگ میزبانی با مشارکت حداکثری مردم و گروهای مردمی است.

گنابادی‌نژاد بر ضرورت سنجش میزان رضایت‌مندی زائران در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی تاکید و تصریح کرد: تمامی دست‌اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی ملزم به تسهیلگری برای نقش‌آفرینی مردم هستند.

او با اشاره موفقیت اجرای پویش هم‌محله‌ای امام رضا(ع) اظهار کرد: خانواده‌های زیادی در مشهد به‌صورت افتخاری میزبانی زائران را در قالب این پویش برعهده گرفتند، امیدواریم امسال حرکتی متفاوت را در این پویش شاهد باشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی بر ضرورت پیشگیری از گرمازدگی و ابتلای زائران به بیماری تاکید کرد و گفت: با توجه به حضور انبوه زائران، تمام مراکز جمعیتی رصد و امکانات آن‌ها بررسی شود، اگر مکانی شرایط لازم برای اسکان و پذیرایی از زائران را ندارد از مدار خدمت رسانی خارج شود.

گنابادی‌نژاد افزود: اقدامات پیشگیرانه در نقاط حادثه خیز جاده‌های استان اجرا و موضوع سوخت و سرویس‌های بهداشتی در مسیرها و جایگاه‌های سوخت جاده‌های استان پیگیری شود.

او رفع مشکلات ترافیکی اطراف حرم را نیازمند برنامه‌ریزی دانست و تصریح کرد: برای رفع ترافیک باید چاره‌اندیشی شود و به زائران زمان باز و بسته بودن خیابان‌ها اطلاع‌رسانی شود.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی از وضعیت ترافیک می‌تواند به رضایتمندی زائران کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403052901629
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha