آماده سازي و تجهيز نمازخانه هاي سراسر کشور

به گزارش ميراث آريا(CHTN) ، به نقل از کميته اطلاع رساني ستاد مرکزي سفرهاي کشور، منوچهر جهانيان با بيان اين خبر گفت: بنا بر بخشنامه صادره از سوي ستاد مرکزي سفرهاي کشور غبارروبي، تجهيز و آماده سازي تمامي نمازخانه ها و امامزاده ها پيش از فرا رسيدن تعطيلات نوروز انجام گرفته است.

وي با اشاره به فعاليت کميته اقامه نماز در ستاد تسهيلات سفرهاي استاني يادآورشد: ادارات کل ميراث فرهنگي استان هاي کشور با همکاري کميته مذکور برپايي چادرهاي اقامه نماز در مبادي ورودي و خروجي شهرها و اهتمام به فريضه امر به معروف و نهي از منکر و نيز برگزاري مراسم ادعيه را با هدف افزايش رضايتمندي گردشگران نوروزي محقق ساخته اند.

جهانيان همچنين آماده سازي و تجهيز سرويس هاي بهداشتي را نيز يکي ديگر از اقدامات ضروري انجام گرفته از سوي ستاد تسهيلات سفر استان هاي کشور خواند و گفت: کليه تاسيسات گردشگري اعم از مراکز پذيرايي بين راهي و اقامتگاه ها آماده سازي سرويس هاي خود را قبل از فرا رسيدن نوروز در دستور کار قرار داده اند و تلاش شده است تا رضايت مسافران نوروزي نيز در اين زمينه فراهم شود.

بنا به گفته رييس ستاد مرکزي سفرهاي کشور در صورت مشاهده هر گونه تخلف و نيز عدم رعايت اصول مورد نظر مراکز مربوطه مشمول توبيخ و يا کاهش درجه خواهند شد.

/108

انتهای پیام/

کد خبر 1392010410