بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه از موزه مردم شناسی سنقر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه به همراه سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیرکل جهاد کشاورزی استان از موزه مردم شناسی شهر سنقر بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه؛ اصغر رشنو سرپرست اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه ضمن ارائه یک گزارش از وضعیت موزه های مردم شناسی در شهرستان های کرمانشاه، اظهار داشت: خوشبختانه این موزه های مردم شناسی در ایام سال با استقبال خوب مردم و مسافران همراه است.
وی افزود: در این موزه های مردم شناسی سعی شده است در حد توان آداب و فرهنگ مردمان هر منطقه در ادوار قدیم برای بازدید کنندگان به نمایش گذاشته شود و به نوعی این فرهنگ کهن در معرض بازدید گردشگران قرار گیرد.
رشنو با بیان اینکه،در حال حاضراین موزه ها نیازمند تکمیل و تجهیز بهتر هستند، گفت: موزه های مردم شناسی استان با مشکلاتی همچون کمبود مانکن و نورپردازی و ... مواجه اند که برای تکمیل آنها باید اعتبارات خاصی لحاظ شود.
در پایان این بازدید، طهمورث الیاسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه، اعلام کرد که در بودجه سال 95 اعتبارات خاصی برای تکمیل، تجهیز و سامندهی این موزه ها اختصاص می یابد.

انتهای پیام/

کد خبر 139411101