رشیدی کوچی: برنامه مهندس ضرغامی ارتباط خوبی با قشر جوان دارد

نماینده مردم مرودشت گفت: «با قاطعیت می‌‍‌‌‌گویم برنامه مهندس ضرغامی کاملاً همسو با از بین بردن مشکلات است. برنامه او برای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جامع بوده و از شمال تا جنوب و شرق تا غرب را در بر گرفته است.»

به گزارش خبرنگار میراث آریا، جلال رشیدی کوچی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه دوم شهریور ۱۴۰۰ در جریان بررسی صلاحیت ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دولت سیزدهم در موافقت با برنامه‌های ارائه شده از سوی او، بیان کرد: «حوزه انتخابی من جایی است که مهد تمدن ایران بوده و تخت جمشید، پاسارگاد و نقش رستم از جمله بناهایی است که در استان فارس وجود دارد. به خوبی با مشکلات گردشگری، فرصت‌ها و تهدیدات آن آگاه هستیم.» 

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضرغامی ارتباط قوی با حوزه فرهنگ و تبلیغات دارد، تصریح کرد: «این مهم لازمه کار گردشگری است. او ارتباطی خوبی با جوانان دارد، متأسفم برای کسانی که سن بالای آقای ضرغامی را نقطه منفی می‌دانند در حالی که او در فضای مجازی ارتباط خیلی خوبی با قشر جوان دارد.» 

رشیدی کوچی عنوان کرد: «این برنامه‌ها اگر به درستی اجرا شود می‌تواند تحول ایجاد کند. اگر کسی بخواهد در این حوزه تحول ایجاد کند، قطعا آن فرد مهندس ضرغامی است. با یک برنامه مردم‌پایه و دقیق با استفاده از تجربیات گذشته می‌تواند درآمدی سرشار در این حوزه ایجاد شود تا ما شاهد باشیم که این وزارتخانه نیز یکی از وزارتخانه‌های درآمدزا برای کشور است.» 

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه مهندس ضرغامی می‌تواند وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را تبدیل به وزارتخانه‌ای مانند وزارت نفت کند، تصریح کرد: «مردم امیدوارند که این اتفاق رخ دهد و قطعا با حمایت دولت تحول خوبی در این حوزه رقم خواهد خورد.»

انتهای پیام/

کد خبر 14000602640595

برچسب‌ها