وبیناری با موضوع توانمندسازی روستاهای مقصد گردشگری برگزار می‌شود

انجمن اسکات (شبکه وبینارهای جهانگردی) با همکاری سازمان جهانی گردشگری، بنیاد گردشگری پروفسور جعفری و سازمان‌های مرتبط با حضور استادان و متخصصان برجسته گردشگری وبیناری با موضوع توانمندسازی روستاهای مقصد گردشگری، با بررسی نمونه‌های موفق در کشور اندونزی برگزار می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا، این وبینار به اثرات مثبت گردشگری روستایی به رفاه اجتماعی-اقتصادی جوامع محلی می‌پردازد، روستاهای برخوردار از جاذبه‌های متمایز که امکان تبدیل شدن به مقاصد برتر گردشگری را دارند. در این وبینار، ماجرای موفقیت دو روستای گردشگری پیشرو در اندونزی، روستاهای نگلانگران و پنتینگزاری، که موفق به دریافت چندین جایزه ملی و بین‌المللی شده و به تازگی توسط UNWTO به‌عنوان بهترین روستای گردشگری ۲۰۲۱ شناخته شده‌اند، روایت می‌شود.

این وبینار به ارزیابی دقیق روش‌های مدیریتی در این روستاها پرداخته و نحوه ارتقای گردشگری پایدار و اقتصاد روستایی از طریق توانمندسازی و مشارکت جامعه محلی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 وبینار مذکور 21 اسفند 1400 ساعت 10 صبح برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از طریق لینک http://scotwebinars.org می‌توانند اقدام به ثبت‌نام و لینک شرکت در وبینار را در ایمیل خود دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 14001214957461

برچسب‌ها