نخستین نشست تخصصی شورای تخصصی فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد

نخستین نشست تخصصی شورای تخصصی فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به ریاست مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با حضور امیر نبی سهرابی جانشین رئیس ستاد بنیاد حفظ و ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از معاونان و مشاوران وزرا روز سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، این نشست با هدف هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی در زمینه ترویج و نشر حماسه دفاع مقدس برگزار شد.

زینب اختری مشاور امور زنان و خانواده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان عضو اصلی در این شورای تخصصی حضور داشت.

در این نشست علاوه بر تشریح اهداف و چشم‌اندازهای شورای تخصصی فرهنگی بر حمایت کارگروه‌های فرهنگی از طرح‌های پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و چاپ کتب در این زمینه تاکید شد. 

زینب اختری مشاور امور زنان و خانواده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این نشست با تأکید به اهتمام ویژه مهندس ضرغامی بر دیدگاه تحول‌گرا در اندیشه و روش‌های اقدام بیان کرد: «دیدگاه تحول‌گرا به ویژه در زیرساخت‌ها می‌تواند به نتایج و دستاوردهای فرهنگی ارزشمندی منجر شود.» 

او به تولید و اشتغال‌آفرینی دانش‌بنیان اشاره کرد و بر حمایت از توانمندسازی بانوان و حمایت از طرح‌های پژوهشی‌فرهنگی، تأکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010317640597

برچسب‌ها