بازدید از تحریریه و گفت‌وگوی 3 ساعته مهندس ضرغامی با روزنامه شرق

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و در ادامه بازدیدهای وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از رسانه‌های مختلف، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی از تحریریه روزنامه شرق بازدید کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، مهندس ضرغامی روز چهارشنبه نهم شهریور ۱۴۰۱ در تحریریه روزنامه شرق حضور یافت و ضمن دیدار با مدیرمسئول این روزنامه از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از بخش‌های مختلف روزنامه شرق با خبرنگاران و کارکنان این روزنامه گفت‌وگو کرد و در جریان نحوه فعالیت خبرنگاران و کارکنان این روزنامه قرار گرفت.

مهندس ضرغامی با گرامی‌داشت هفته دولت ضمن خدا قوت به مدیرمسئول و خبرنگاران روزنامه شرق خدمات و فعالیت‌های اصحاب رسانه را ارج نهاد و با اشاره به فعالیت‌های جریان اصلاح‌طلب در کشور گفت: روزنامه شرق یکی از رسانه‌های سرآمد و برجسته جریان اصلاحات است.

او ادامه داد: اگر دوران مطبوعات ایران را بررسی کنیم، می‌توانیم تاریخ مطبوعات را در دوره بعد از انقلاب به دو دسته تقسیم کنیم که به‌ قبل از جریان اصلاحات و بعد از آن باز می‌گردد و باعث شد که روزنامه‌های جدیدی تولید و منتشر شوند که یکی از آن‌ها روزنامه شرق است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اضافه کرد: یک نقطه عطف دیگر در حوزه رسانه‌ای نیز زمانی آغاز شد که فضای سایبری در کشور شکل گرفت و شاهد فضای جدیدی در حوزه رسانه‌های کشور در حوزه فضای مجازی بودیم.

او همچنین با اشاره به عکس کوه دماوند که در اتاق مدیرمسئول روزنامه شرق نصب شده بود، ضمن تجلیل از عباس کوثری، عکاس این اثر، به بیان خاطراتی از کوهنوردی خود پرداخت و گفت: من در جوانی و در دوران دانشجویی فعالیت‌هایی در حوزه ورزش کوهنوردی داشتم. کوهنوردی یک ورزش عالی است. به اعتقاد من هر جوانی حداقل باید یک بار در کوه‌هایی مثل دماوند یا سبلان کوهنوردی کند.

این مقام مسئول در ادامه این بازدید به تشریح سایر فعالیت‌های خود در هر سه حوزه ماموریتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پرداخت و برخی از نتایج سفرهای استانی خود را بیان کرد.

مهدی رحمانیان مدیرمسئول روزنامه شرق نیز در این بازدید ضمن تشکر از حضور مهندس ضرغامی به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت روزنامه شرق پرداخت و گزارشی را درباره عملکرد این روزنامه به وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارائه کرد.

مشروح گفت‌و‌گوی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با خبرنگاران روزنامه شرق به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 14010610640613

برچسب‌ها