سرمایه‌گذاری در منطقه چشمه آب‌گرم ایوب صفر بوده است/ امامزاده ایوب نمادی از وحدت را به نمایش می‌گذارد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: چشمه آب گرم و سرد ایوب یک فرصت طلایی است تا گردشگران زیارتی و سیاحتی به این منطقه جذب شوند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی سه‌شنبه - ۱۵ شهریور- در بازدید میدانی از چشمه آب‌گرم و سرد ایوب اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب در حوزه سلامت، چشمه‌های درمانی آب گرم و سرد است.
او افزود: یکی از این ظرفیت‌های مهم در ۶۰ کیلومتری شهر بجنورد واقع شده و در کنار امامزاده ایوب(ع) می‌تواند سبب جذب گردشگران زیارتی و سیاحتی شود.
ضرغامی تصریح کرد: به دلیل تداخل بین دستگاهی و تصمیمات اتخاذشده، توجه به سرمایه‌گذاری در این منطقه صفر بوده است.
او افزود: مردم انتظار دارند تا در صورت مراجعه به این مکان، شرایط حداقلی مهیا باشد، اما این‌ چنین نیست و حتی محوطه‌سازی مناسبی در شان این مکان انجام نشده است.
این مقام مسئول عنوان کرد: بنده به همراه دکتر وحیدی و دکتر پاکمهر، نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، امروز در این مکان حاضر شده و با مردم، گردشگران و سرمایه‌گذاران گفت‌وگو کردیم.
ضرغامی افزود: پراکندگی کنونی که در این مکان گردشگری حاکم شده، هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.
او با بیان اینکه موضوع را با ریاست سازمان اوقاف در میان می‌گذارد، بیان کرد: بنده از آقای خاموشی تقاضا می‌کنم که درباره این موضوع شخصا تصمیم‌گیری کنند تا چشمه آب گرم و سرد ایوب پیغمبر (ع) از بن‌بست کنونی خارج شود.
او افزود: با پارلمان محلی این منطقه نیز طی همکاری‌های مداوم، طرح جامعی از امام‌زاده و چشمه آماده می‌کنیم تا سرمایه‌گذارانی که آماده همکاری هستند، به این طرح اشراف کامل داشته باشند.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خاطر نشان کرد: این مکان گردشگری اهمیت بسیار بالایی دارد، چراکه پتانسیل جذب دو گروه از گردشگران را داشته و همچنین اهل تشیع و تسنن در کنار یکدیگر از نعمات الهی بهره‌مند شده و نمادی از وحدت را به نمایش می‌گذارد.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010615761987

برچسب‌ها