برگزاری کارگاه آموزشی ویژه راهنمایان گردشگری گیلان

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مراحل تهیه اربادوشاب ویژه راهنمایان گردشگری استان گیلان و کارگاه آموزشی برندسازی و معرفی محصولات حاصل از جنگل با هدف توان‌افزایی جامعه محلی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی دوشنبه 7 آذر ۱۴۰۱ با اعلام خبر فوق گفت: این دوره‌های آموزشی توسط موسسه آموزشی و پژوهشی تسهیلگران گردشگری کاسپین با مشارکت پایگاه میراث جهانی هیرکانی در اقامتگاه بوم‌گردی چراجی در منطقه پره‌سر و به صورت رایگان برگزار شد.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان افزود: کارگاه آموزشی آشنایی با مراحل تهیه اربادوشاب ویژه راهنمایان گردشگری استان گیلان و کارگاه آموزشی برندسازی و معرفی محصولات حاصل از جنگل با هدف توان‌افزایی جامعه محلی برگزار شد.

او با تأکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای توسعه گردشگری تصریح کرد: بسیاری از موانع و مشکلات در مسیر توسعه گردشگری با آموزش‌ مرتفع می‌شود و می‌توان از طریق ارائه اطلاعات درست و آگاهی لازم بسیاری از تعارضات را حل کرد.

جهانی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی می‌تواند زمینه تعامل و همکاری در رشد گردشگری را فراهم کند؛ یادآور شد: آموزش و ارتقای دانش نیروی انسانی شاغل در این حوزه یکی‌ از مهم‌ترین رموز اصلی رشد گردشگری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010908709266

برچسب‌ها