ایام نوروز بهترین زمان برای معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آران و بیدگل

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل در جلسه خدمات سفر این شهرستان از ایام نوروز به‌عنوان بهترین زمان برای معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی این شهرستان یاد کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، مهدی مشهدی امروز 23 آذرماه سال 1401، در حاشیه نشست مشترک ستاد خدمات سفر و کارگروه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: با توجه به ظرفیت کویری شهرستان آران و بیدگل، ایام نوروز بهترین موقعیت برای معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری شهرستان به‌ویژه کویر باهدف جذب گردشگر بیشتر است، لذا بدین منظور دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌بایست ضمن هماهنگی، آمادگی لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی داشته باشند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: با توجه به هم‌زمانی ایام نوروز 1402و ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی‌هایی در خصوص اجرای برنامه‌ها به‌گونه‌ای انجام شود تا تمام شئونات اسلامی و فرهنگی این ایام حفظ شود.

مشهدی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد متولیان امور فرهنگی شهرستان با ارائه برنامه‌های فرهنگی متنوع از فرصت حضور گردشگران به‌منظور معرفی فرهنگ غنی مردمان این شهرستان استفاده کرده و ایامی همراه با شادی و معنویت را برای گردشگران فراهم کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: در این نشست مشترک درباره انجام گشت‌های مشترک در کویر و تأسیسات گردشگری، جلوگیری از ورود به مناطق کویری از مسیرهای فرعی، بررسی وضعیت درگاه‌های ورودی کویر و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی گردشگری توسط ستاد احیا، امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان آران و بیدگل بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 140109232373

برچسب‌ها