برگزیدگان جشنواره آش محلی در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: برگزیدگان نخستین جشنواره آش محلی و نمایشگاه صنایع‌دستی بسیج استان انتخاب و معرفی شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز پنجشنبه یکم دی‌ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر تأکید کرد: در نخستین جشنواره آش محلی و نمایشگاه صنایع‌دستی بسیج چهارمحال و بختیاری 30 هنرمند آثار و تولیدات خود را در 30 غرفه به‌نمایش گذاشتند.

او افزود: در پایان این نمایشگاه براساس داوری انجام شده از آثار صنایع‌دستی و پُخت آش‌های محلی، هفت هنرمندان مقام برتر در این جشنواره و نمایشگاه را کسب کردند.

جیلان تصریح کرد: از این تعداد چهار هنرمند در حوزه صنایع‌دستی و سه هنرمند در پُخت آش‌های محلی موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

او یادآور شد: براساس نظر هیأت داوران در بخش نمایشگاه صنایع‌دستی علی حبیبی در رشته نمد‌های دست‌دوز، افسانه محسنی در رشته چرم، محمد حسینی در رشته قلم‌زنی و رضوان برازنده در رشته بافته‌های داری مقام‌های برتر را کسب کردند.

جیلان اضافه کرد: همچنین براساس نظر هیأت داوران در بخش جشنواره پُخت آش‌های محلی مرضیه یزدانی، سیده فاطمه حسینی و پرستو براتیان رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011001748483

برچسب‌ها