تعامل فزآینده میراث‌فرهنگی و شهرداری در راستای رویداد اردبیل 2023

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در دیدار با رئیس شورای شهر و شهردار اردبیل بر تعامل فزآینده این دو نهاد در راستای بهره‌برداری هرچه بهتر از رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو تاکید کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 12 دی ماه 1401 در دیدار با شهردار و رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با شروع رویداد اردبیل 2023 و با توجه به اینکه در این رویداد شهر اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو تعیین شده است باید تعامل فزآینده‌ای بین میراث‌فرهنگی استان و شهرداری وجود داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در قدم اول باید شهر اردبیل حال و هوای شروع رویداد را به خود بگیرد و در این راستا باید تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی‌ها در سطح شهر انجام شوند که در این مورد هم به همراهی شهرداری نیاز داریم.

او تاکید کرد: همچنین رویداد اردبیل 2023 فرصت مناسبی است تا اقدامات زیرساختی و عمرانی خوبی در شهر اردبیل اتفاق بیفتد و با توجه به برگزاری رویدادهای بین‌المللی در این سال، زیباسازی شهری و افتتاح پروژه‌های عمران شهری می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه گفت: رویداد اردبیل 2023 فرصت مهمی برای شهر اردبیل است و ما در مجموعه شورای شهر و شهرداری آماده هستیم تا به وظایفی که برای ما مشخص می‌شود عمل کنیم.

جواد انصاری افزود: شورای شهر اردبیل در بودجه سال 1401 ردیفی برای رویداد اردبیل 2023 تعریف کرده است و این کار را در بودجه سال 1402 نیز انجام می‌دهیم تا بتوانیم به تعهدات و وظایف خود در راستای این رویداد بین‌المللی عمل کنیم.

همچنین محمود صفری شهردار اردبیل در این جلسه با تاکید بر همراهی همه جانبه مجموعه شهرداری در برگزاری رویداد اردبیل 2023، گفت: اهمیت این رویداد بین‌المللی بر کسی پوشیده نیست و فرصتی است که ظرفیت‌های شهر را در سطح بین‌المللی معرفی کنیم و در این راستا مجموعه شهرداری برنامه‌های مختلفی تدوین و پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011012292650

برچسب‌ها