قدردانی اعضای شبکه ملی دستبافته‌های داری از معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی

اعضای شبکه ملی دستبافته‌های داری که حضور پررنگی در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی داشتند، از معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قدردانی کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اعضای شبکه ملی دستبافته‌های داری با ارسال پیامی از مریم جلالی معاون صنایع‌دستی این وزارتخانه برای فراهم آوردن فرصتی برای حضور هنرمندان این حوزه در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و فروش بسیار خوب آن‌ها، قدردانی و تشکر کرد.

اعضای شبکه ملی دستبافته‌های داری در این پیام بابت برگزاری با کیفیت سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و توجه ویژه مدیران این نمایشگاه به دستبافته‌های داری از معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری  و صنایع‌دستی و همکاران این معاونت در استان‌ها بالاخص استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی قدردانی کرده‌اند.

در بخشی از پیام قدردانی اعضای این شبکه آمده است:

«جدا از رایگان بودن بسیاری از  غرفه‌ها و حتی تامین اسکان و غذای غرفه‌داران برخی استان‌ها، شاهد بودیم که چگونه معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی،  ادارات کل تابعه این معاونت و معاونت‌های صنایع‌دستی استان‌ها و کارشناسان صنایع‌دستی شهرستان‌ها در تماس مکرر با غرفه‌داران به مسائل آن‌ها رسیدگی می‌کردند.

 در این روزهایی که ما در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی حضور داشتیم فرمانداران خیلی از شهرستان‌ها به غرفه‌ها آمدند و مدیران‌کل معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حال رایزنی با دستگاه‌های مختلف بودند.»

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011123622276

برچسب‌ها