هم‌افزایی برای رفع مشکلات مجتمع گردشگری مخملکوه خرم‌آباد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و ‌‌صنایع‌دستی استان لرستان از برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیران چندین دستگاه اجرایی به‌منظور رفع مشکلات مجتمع گردشگری مخملکوه خرم‌‌آباد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱ گفت: این جلسه بر اساس دستور زیویار استاندار لرستان و علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور مبنی بر حل مشکلات مجتمع گردشگری مخملکوه خرم آباد با حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و ‌‌صنایع‌دستی استان لرستان ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تمام دستگاه‌های اجرایی شامل اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، فرمانده پلیس راه استان، اداره‌کل منابع طبیعی، شرکت آب و فاضلاب و شرکت توزیع برق، متناسب با وظایف هر دستگاه طی زمان‌بندی مصوب نسبت به رفع مشکلات این مجتمع گردشگری اقدام کنند.

او در پایان تاکید کرد: منطقه مخملکوه یکی از نقاط طبیعی و پرطرفدار استان است و توسعه تاسیسات گردشگری در این نقطه موجب رضایت بیشتر گردشگران و رونق صنعت توریسم در استان خواهد شد.

حسن‌پور با بیان اینکه منطقه گردشگری مخملکوه در 10 کیلومتری مسیر خرم‌آباد به طرف شهرهای الشتر، نورآباد و کرمانشاه واقع شده است، افزود: منطقه مخملکوه در فصول مختلف سال بخصوص فصل بهار از زیبایی خاص و بی‌نظیری برخوردار است و علاقه‌مندان زیادی به خود جذب می‌کند که این امر لزوم ایجاد تاسیسات و زیرساخت‌های گردشگری را در آن، دو چندان می کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011210309722

برچسب‌ها