برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در موزه مردم‌شناسی پاوه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پاوه از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در محل موزه مردم‌شناسی این شهر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، هادی شریفی روز چهارشنبه ۲ فروردین‌ماه 1402 با اشاره آمادگی این شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی اظهار کرد: در این راستا برنامه‌های متنوعی را در استان در حال اجرا داریم. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پاوه افزود: یکی از این برنامه‌ها، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و نمایشگاه موزه مرحوم کاک باقی شفیعی در محل موزه مردم‌شناسی شهر پاوه است. 

او اضافه کرد: در این نمایشگاه، صنایع‌دستی همچون دست‌بافته‌ها، ادوات چوبی و کارهای زلیخا ولدی از هنرمندان برجسته صنایع‌دستی شهرستان به نمایش در آمده است. 

شریفی تاکید کرد: این نمایشگاه به مناسبت آغاز سال نو و بهار طبیعت در محل موزه مردم‌شناسی شهرستان پاوه برپا شده‌ است. 

او در خصوص ساعات بازدید از این نمایشگاه هم گفت: گردشگران و میهمانان نوروزی می‌توانند از اول فرودین لغایت ۱۵ فروردین هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر از این نمایشگاه بازدید داشته باشند. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پاوه در پایان عنوان کرد: موزه مردم‌شناسی شهرستان پاوه برای پذیرایی از مسافران در ایام تعطیلات نوروز همه روزه باز است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103417363

برچسب‌ها