برگزاری سلسله نمایشگاه های صنایع‌دستی «ایران من» در سراسر کشور

شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در حال تعامل و سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای افزایش تعداد نمایشگاه ایران من در ایام نوروز است.

به گزارش میراث آریا، شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی طی چند ماه گذشته اقدام به برگزاری یک سلسله نمایشگاه صنایع دستی در سراسر کشور کرده است.

این نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات با عنوان «ایران من» برگزار می‌شود. اولین نمایشگاه «ایران من» در تهران برگزار شد و پس از آن در استان‌های همدان، قم، یزد و مشهد ادامه پیدا کرد.

برای ایام نوروز شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، تاکنون موفق به برگزاری این نمایشگاه در ۹ نقطه کشور از جمله، بابلسر، رامسر، سیرجان، علی‌آباد کتول، گرگان، آرامگاه فردوسی مشهد مقدس، آرامگاه بوعلی همدان، تپه‌های هگمتانه همدان، مجموعه فرهنگی و تاریخی گلستان تهران و مجموعه تاریخی و فرهنگی نیاوران شده است.

شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در حال تعامل و سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای افزایش تعداد این نمایشگاه‌ها در ایام نوروز است.

پیش از این روح الله حسین‌زاده مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی خبر از ادامه برگزاری این نمایشگاه‌ها در ایام نوروز با مشارکت بیش از ۷۸۰ هنرمند صنایع‌دستی از سراسر کشور داده بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020104761484

برچسب‌ها