اماکن اقامتی و ستاد اسکان‌های موقت در ایام نوروز از سطح اشغال بالایی برخوردارند/ تجهیز بیش از یک‌هزار و 100 مدرسه در استان فارس

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر و مدیران‌کل استان‌ها انجام دادند در مجموع از وضعیت مطلوبی برخورداریم و مورد رضایت مسافران و گردشگران است.

به‌گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، یحیی نقی‌زاده محجوب مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری امروز یکشنبه ششم فروردین‌ماه 1402 در ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس گفت: بازدیدهایی در مسیرهای چندین استان داشتیم. در استان اصفهان چندین جلسه برگزار کردیم و بازدیدهایی انجام شد. همچنین از مراکز اقامتی،‌ بوم‌گردی‌ها و مراکز بین‌راهی استان فارس بازدید کردیم، خوشبختانه با تلاش‌هایی که دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر و مدیران‌کل استان‌ها انجام دادند در مجموع  وضعیت مطلوبی داریم و مورد رضایت مسافران و گردشگران است.

او ادامه داد: خوشبختانه با توجه به بازدیدهایی که انجام دادم در موارد ترافیکی، امداد و تأمین ارزاق ضروری با توجه به گستردگی سفرها در وضعیت مناسبی قرار داریم. اماکن اقامتی از جمله هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و ستادهای‌ اسکان موقت از سطح اشغال بالایی برخوردارند. در استان فارس بیش از یک‌هزار و 100مدرسه برای تأمین اقامت مسافران تجهیز و آماده شده است حدود ۱۲ هزار کلاس و ۷۰ هزار نفر در ایام نوروز اسکان پیدا کردند.

نقی‌زاده محجوب تصریح کرد: استان‌ها در بحث پذیرایی‌ها چندین نکته را رعایت کنند. با توجه به همزمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان نیاز است که محل‌هایی که برای پذیرایی مسافران در نظر گرفته شده است از طریق نصب تابلو و بنر مشخص شود. همچنین برای پذیرایی در محل‌های عمومی  پوشش مناسبی انجام شود.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری بیان کرد: به‌منظور تامین ایمنی مسافران در جاده‌ها به همت پلیس راه استان فارس نظارت پهبادی انجام شده و با متخلفان برخورد می‌شود. در مجموع وضعیت استان‌هایی که بازدید کردم مطلوب ارزیابی می‌کنم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020106640108

برچسب‌ها