رشد 100درصدی تعداد تماس‌های سامانه ملی سفر

محمدحسین صوفی، با اعلام دریافت 126 هزار تماس از 26 اسفند 1401 تا 7 فروردین سال جاری، از دو برابر شدن آمار این تماس‌ها خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری میراث آریا و به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، محمدحسین صوفی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر که امروز سه‌شنبه، 8 فروردین 1402 در ساختمان معاونت گردشگری کشور برگزار شد، عنوان کرد: سامانه ۰۹۶۲۹ فرصت مغتنمی برای مسافران و گردشگران است که هم در طول سال می توانند از آن بهره‌ ببرند و هم در ایام نوروز و پیک سفر فعالیت ویژه‌ای دارد.

صوفی با اشاره به آمار سامانه ملی سفر، گفت: در ایام نوروز امسال، دو برابر رشد تماس داشتیم و بنابراین پاسخگویی هم به همین میزان رشد کرده است. این پاسخگویی به رضایتمندی منتهی می‌شود و امیدواریم بتوانیم با بررسی مشکلاتی که بیان می‌شود، سال آینده تسهیلات و امکانات بیشتری در اختیار مسافران قرار بدهیم.

او ادامه داد: هر جا امکانی باشد که مردم بتوانند حرفشان را بزنند و پاسخشان را دریافت کنند، نه فقط به نفع مردم، که به نفع دستگاه‌ها هم خواهد بود. از ۲۶ اسفندماه 1401 تا دیروز، 7 فروردین 1401، ۱۲۶ هزار تماس با سامانه ملی سفر گرفته شده است و مردم توانسته‌اند اطلاعات در مورد اماکن گردشگری، جاذبه‌ها، راه‌ها و میزان ترافیک دریافت کنند و شکایات و تقدیرهای خود را ارائه دهند.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همچنین به طرح «خاطره‌ساز سفر» اشاره کرد و گفت: ممردم همچنین می‌توانند نام خاطره‌ساز سفر خود، یعنی کسی که خدمات خوبی به آنها ارائه داده است و سفر را برایشان به‌یادماندنی کرده است را به سامانه اعلام کنند که در انتهای سفرها از او تشکر خواهد شد.

صوفی در انتها گفت: در سامانه ملی ۵۰۰ مورد شکایت در مورد استان‌ها داشته‌ایم که ۶۰درصد از آنها پاسخ داده شده است. بعد از شکایت برای مردم لینک پیگیری داده می‌شود تا بتوانند وضعیت شکایت خود را دنبال کنند‌. عمده شکایت‌ها از اماکن اقامتی و دفاتر مسافرتی بوده است و ما قول داده‌ایم که تا انتهای تعطیلان نوروزی، هیچ شکایتی بدون رسیدگی باقی نماند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020108900230

برچسب‌ها