2 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان مجوز فعالیت گرفتند

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از صدور مجوز فعالیت برای دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، آرمان وطن‌دوست روز شنبه ٩ اردیبهشت‌ماه ١٤٠٢ در جلسه کمیته‌ فنی دفاتر مسافرتی و گردشگری استان که به‌منظور ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعليق، لغو فعاليت و رسيدگی به شكايات اين بخش تشكيل می‌شود، اظهار کرد: با نظر اعضای حاضر در این جلسه برای چهار دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان مهلت نهایی یک‌ماهه داده شد تا نسبت به فعال‌سازی دفاتر اقدام کنند، در غیر این‌صورت مجوز آنها باطل می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: همچنین در این جلسه به درخواست دو نفر متقاضی راه‌اندازی دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در سطح استان رسیدگی شد.

او عنوان کرد: اخطار کتبی به شش مورد از دفاتر خدمات گردشگری استان، تذکر کتبی به دو دفتر و بررسی لغو مجوز فعالیت سه باب دفتر خدمات مسافرتی در سنندج و یک مورد در سقز هم از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که در دستور کار قرار گرفت.

وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020210348913

برچسب‌ها