تولید محتوا در روزگار ما عامل ماندگاری‌ است/ تلفیق تجربه پیشینیان با تازگی نسل جدید

مدیرمسئول هفته‌نامه دیداری نو با اشاره به اهمیت تولید محتوا در زمانه کنونی آن را عامل ماندگاری دانست و بر درهم آمیختن تجربیات نسل گذشته با تازگی و نشاط نسل جدید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار میراث‌آریا، آیین رونمایی هفته‌نامه فرهنگی‌هنری و رسانه‌ای «دیداری نو» با حضور مریم جلالی مدیر مسئول هفته‌نامه، مهدی فرجی رییس هیئت و اعضای کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌‌های دیداری و جمعی از تهیه‌کنندگان‌و برنامه‌سازان تلویزیون ظهر امروز دوشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۲ در تالار پازیریک موزه فرش ایران برگزار شد.

مریم جلالی با قدردانی از زحمات و فعالیت کسانی که عمری را برای تولید محتوای تصویری گذاشته‌اند، افزود: افرادی که در رسانه‌های دیداری کار کرده‌اند، ایران را ایران‌تر کرده‌اند. آنها دوربین به دست تصاویری را از کوچه‌پس کوچه‌های ایران برای ما به یادگار گذاشته‌اند و به گونه‌ای برای مخاطبان چشم شدند که این مسئولیت سنگینی است.

او به تناسب موزه فرش و کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری اشاره کرد و ادامه داد: کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری بهانه‌ای برای هم‌گرایی این افراد بوده، همان‌طور که نقشه فرش ایرانی بهانه‌ای برای جلوه‌گری فرهنگ اصیل ایرانی و نشانگر سبک زندگی ما است.

مدیرمسئول هفته‌نامه دیداری نو با اشاره به اهمیت تولید محتوا در  زمانه کنونی، ادامه داد: تولید محتوا پادشاه دوران ما در ایجاد زاویه‌ای جدیدی در نگاهی است که به وقایع داریم‌. اهمیت تولید محتوا و‌ ثبت تجربیات موجب شد هفته‌نامه دیداری نو به‌عنوان برون‌داد محتوا و تجربیات کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری راه‌اندازی شود.

جلالی تصریح کرد: در این روزگار هرکس که تولید کننده باشد می‌ماند و هرکسی که مصرف‌کننده باشد از قافله تولید عقب می‌ماند و به مرداب تبدیل می‌شود.

او با بیان اینکه پیوند نسلی و افزونی سرمایه اجتماعی ما زمانی محقق می‌شود که تجربیات گذشته را با تازگی نسل جدید درهم بیامیزیم، افزود: امیدوارم در این جمع که دور هم‌ جمع شده‌ایم تا نو به نو‌ دیدار داشته باشیم، بتوانیم محتوایی در راستای گفتمان انقلاب اسلامی برای فرهنگ‌سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی تولید کنیم.

در پایان با حضور مهدی فرجی، مریم جلالی، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس فیروزشاهی، ایمان شمسایی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، حسن طاهری تهیه‌کننده از هفته‌نامه فرهنگی‌هنری و رسانه‌ای «دیداری نو» رونمایی شد و این مجله به صاحب‌امتیازی کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌‌های دیداری با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402030895723

برچسب‌ها