نرخ‌گزاری در ایستگاه‌های دریایی مازندران باید عادلانه رعایت شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران با بیان اینکه کرایه جت اسکی و قایق موتوری باید کارشناسی شود افزود :نرخ‌ها باید به صورتی تنظیم شود که دو طرف رضایت داشته تا حقوق شهروندی رعایت شود، نرخ‌گزاری در ایستگاه‌های دریایی باید عادلانه رعایت شود.

 به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، مهران حسنی دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در جلسه نرخ‌گزاری قایق‌های موتوری و جت اسکی ایستگاه‌های تفریحی که در سالن همایش این اداره‌کل برگزار شد، گفت، نرخ اعلامی باید در سواحل قابلیت اجرایی داشته باشد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه کرایه جت اسکی و قایق موتوری باید کارشناسی شود، افزود :نرخ‌ها باید به صورتی تنظیم شود که دو طرف رضایت داشته تا حقوق شهروندی رعایت شود، نرخ‌گزاری در ایستگاه‌های دریایی باید عادلانه رعایت شود.

او در ادامه تصریح کرد: در این جلسه با نگاه به هزینه‌ها ومصرفی‌ها و نگهداری قایق موتوری و جت اسکی کرایه‌ها و قیمت نهایی دیده خواهد شد و به نفع هر دو طرف تصمیم‌گیری می‌شود. 

مهران حسنی تاکید کرد: رانندگان جت اسکی و قایق موتوری باید حتما کارت نجات غریق، تایید ثبت در سامانه فدراسیون، برگه آمادگی سالانه نجات غریق داشته باشند تا اجازه فعالیت در ایستگاه‌های ساحلی، جت اسکی و قایق موتوری در سواحل را دریافت کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020322482516