طرح موزه میراث روستایی گلستان در اداره‌کل موزه‌ها بررسی شد

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از بررسی طرح موزه میراث روستایی گلستان در اداره‌کل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مرتضی حسینقلی‌زاده روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در این جلسه که با حضور مدیر امور موزه‌های استان گلستان، مدیر و متخصصان دفتر فنی اداره‌کل موزه‌ها و مشاور طرح در تهران برگزار شد، گفت: به دلیل اهمیت پروژه ملی راه‌اندازی موزه میراث روستایی گلستان در پارک جنگلی قرق به‌عنوان دومین نمونه در کشور و در راستای پیش برد اهداف و برنامه‌های این پروژه، طرح این موزه در اداره‌کل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مورد ارزیابی و بررسی نهایی قرار گرفت.

معاون میراث‌فرهنگی استان گلستان خاطرنشان کرد: در این جلسه محتوا و جزئیات این موزه مورد بررسی قرار گرفت و در پایان راهکارهای بهبود آن مطرح شد.

او بیان کرد: از دستاوردهای این طرح تسریع در برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری هدفمند عملیات اجرایی مورد نیاز پروژه است که در این جلسه بر راه‌اندازی فاز اول آن با اولویت تخصیص اعتبارات و منابع موردنیاز تأکید شد.

حسینقلی‌زاده گفت: پروژه موزه میراث روستایی گلستان از مصوبات سفرهای استانی دولت است که در صورت تخصیص اعتبار موردنیاز تا پایان سال‌جاری فاز اول آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

طرح موزه میراث روستایی گلستان در اداره‌کل موزه‌ها بررسی شد

انتهای پیام/

کد خبر 1402042602122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha