فروش دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی مازندران در نمایشگاه دائمی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی در رشته‌های مختلف صنایع دستی و هنرهای سنتی در نمایشگاه دائمی اداره‌کل به فروش می‌رسد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی عصر شنبه ۳۱تیر۱۴۰۲ در جلسه توانمندسازی مددجویان بهزیستی در راستای آموزش و تولید صنایع‌دستی، با اشاره به اختصاص فضایی برای عرضه و فروش تولیدات هنرمندان تحت پوشش بهزیستی، اظهار کرد: نبود بازار ثابت و مناسب از مهم‌ترین مشکلات هنرمندان این حوزه است که از این طریق ارتزاق می‌کنند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با انتقاد از عدم حمایت شهرداری‌ها و برخی ارگان‌ها در واگذاری مکان‌های مناسب برای احداث بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی، افزود: بازارهای ساخته شده در پارک بانوان و ولایت ساری آماده واگذاری است.

او همچنین گفت: در صورت موافقت و همکاری دانشگاه آزاد و حوزه هنری استان، می‌توان از غرفه‌های دانشگاه و سینماهای استان برای ایجاد بازار فروش محصولات صنایع‌دستی استفاده کرد.

ایزدی از ایجاد فضایی برای تولید و آموزش مددجویان بهزیستی در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در اداره شهرستان ساری، تحت نظارت واحد آموزش این معاونت، خبر داد و تصریح کرد: به زودی فضایی به هنرمندان و صنعتگران تحت پوشش بهزیستی در رشته‌های خراطی چوب و رنگرزی اختصاص داده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050100012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha