حضور  اداره‌کل میراث‌فرهنگی و هنرمندان صنایع‌دستی قزوین در نمایشگاه مهر ماندگار

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین به همراه هنرمندان صنایع‌دستی استان با برپایی بیش از 10 غرفه در نمایشگاه مهر ماندگار با محوریت زیست عفیفانه حضور یافت.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه اقدام‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در راستای توسعه فرهنگ عفاف‌ و حجاب و الزامات رعایت شعائر اسلامی در حوزه‌های تحت پوشش اعم از موزه‌ها، بناهای تاریخی و تاسیسات گردشگری سطح استان در معرض دید مخاطبان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اشاره به حضور فعال هنرمندان حوزه صنایع‌دستی در این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه همچنین باتوجه به فضای مناسبی که برای معرفی محصولات و تولیدکنندگان بومی و حمایت از تولیدات ایرانی ایجاد شد، صنعتگران و هنرمندان با نمایش آثار خود به‌ویژه تولیدات مرتبط با حوزه عفاف‌ و حجاب و ایام عزاداری ماه محرم در این نمایشگاه شرکت کردند.

نمایشگاه مهر ماندگار با محوریت زیست عفیفانه با همکاری بنیاد عفاف ‌و حجاب استان و نهادهای فرهنگی به‌مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050700369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha