نخستین جلسه کمیته زنجیره ارزش راهبردی گردشگری مازندران تشکیل شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری نخستین جلسه کمیته زنجیره ارزش راهبردی گردشگری مازندران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، مهران حسنی عصر شنبه ۱۴ مرداد۱۴۰۲ در نخستین جلسه کمیته زنجیره ارزش راهبردی گردشگری که در سالن اجتماعات اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های خوب استان، گردشگری است که می‌تواند به عنوان مزیت اول استان برای توسعه زنجیره ارزش راهبردی مطرح شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، گردشگری دریایی، کشاورزی، صنایع‌دستی و سلامت را از مهم‌ترین اولویت‌های گردشگری در زنجیره ارزش راهبردی مازندران عنوان کرد و افزود: گردشگری نه تنها می‌تواند محور توسعه باشد بلکه محرک توسعه است.و موجب توسعه مشافل خرد و کلان می‌شود.

او یادآور شد: یکی از مشکلات در مسیر توسعه گردشگری قانون و مقرراتی است که به‌روز رسانی نشده است ما نیاز به قوانین پیشرفته متناسب با پیشرفت گردشگری داریم. تا بتوانیم موانع و چالش‌های سرمایه‌گذاری را حل کنیم.

او بیان کرد: قرار است در این کمیته، برای هر زنجیره راهبردی طرح اجرایی مرتبط تعریف و بعد از تصویب نهایی و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی مربوطه، برای توسعه استان به اجرا گذاشته شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051400717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha