تلاش شبانه‌روزی دولت سیزدهم برای بهبود شرایط کشور

علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود نوشت: با گرامی‌داشت یاد و راه شهیدان رجایی و باهنر (رییس‌جمهوری و نخست وزیر وقت) که به‌دست منافقین خلق به شهادت رسیدند.

هفته دولت فرصت مغتنمی است که به رییس‌جمهوری و اعضای هیات دولت خداقوت و خسته نباشید بگویم.

دولت‌ها با گرایش‌های سیاسی مختلف با رای و انتخاب مردم می‌آیند و می‌روند. همه در فکر خدمت بهتر و بیشتر به انقلاب، نظام و کشور و مردم عزیزمان هستند، بدیهی است برخی در تحقق این ماموریت موفق‌تر و برخی ناموفق‌تر هستند.

دولت‌ها وظیفه و ماموریت اجرایی دارند. براساس اصل تفکیک قوا در قانون اساسی، قوه مجریه مدیریت امور اجرایی را در کشور بر عهده دارد.

عمران، آبادانی، سازندگی و رشد و توسعه کشور، بسط و گسترش روابط بین‌الملل، تامین امنیت، بهداشت، آموزش و پرورش و رفاه جامعه و در یک کلمه «خادم مردم»باید باشند.

دو سال از عمر دولت سیزدهم گذشت. جناب رییسی، رییس‌جمهوری محترم و اعضای دولت در تلاش شبانه‌روزی برای بهتر شدن امور کشور هستند. از این بابت همه باید قدردان خدمات کارگزاران نظام باشیم. نقد منصفانه و مشفقانه از هر جناح سیاسی یا احزاب و اشخاص همواره کمک به دولت‌هاست و قدرشناسی از این کار بر عهده دولت است.

برگزاری جلسات نقد و گفت‌وگو از سوی مقامات دولت با منتقدان و صاحب‌نظران به کم‌تر شدن مشکلات و بهبود وضع موجود کمک شایسته‌ای می کند. منتقدان منصف و دلسوز مثل خود اعضای دولت هستند.‌به همه خادمان ملت در سراسر کشور از نقاط مرزی تا شهرها و مراکز استان‌ها و مرکز سیاسی کشور تا خارج از ایران عزیز خداقوت و خسته‌نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060300169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha