سامان‌دهی منظم سرویس‌های بهداشتی آذربایجان شرقی، نهضت بزرگ خدمت‌رسانی به مردم

مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سامان‌دهی منظم سرویس‌های بهداشتی آذربایجان شرقی را نهضت بزرگ خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، روز پنجشنبه ۲ شهریورماه ۱۴۰۲ جلسه شورای معاونان اداره کل میراث فرهنگی استان با حضور نادر زینالی مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

نادر زینالی مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و فرارسیدن روز کارمند گفت: آذربایجان شرقی به واسطه پیشینه غنی خود در سه حوزه تخصصی این وزارت، یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است و توانسته در کنار شناسایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری خود، خدمات با کیفیتی را به گردشگران ارائه دهد.

او سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی داخلی و بین راهی در راستای خدمت‌رسانی به مردم را از مهم‌ترین اولویت‌های این وزارت عنوان کرد و عملکرد آذربایجان شرقی در این خصوص را شایسته تقدیر دانست و گفت: بازسازی، سامان‌دهی، تکمیل و ایجاد 222 چشمه سرویس بهداشتی در استان نشان‌دهنده نهضت بزرگ خدمت‌رسانی به مردم است که در این استان محقق شده است. در این راستا باید توجه داشته باشیم که در تکمیل پروژه‌های سرویس‌های بهداشتی استفاده از سرویس‌های فرنگی نیز باید مورد توجه قرار گیرند.

مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه گفت: ایجاد و احداث بازارچه‌های صنایع دستی در ورودی و خروجی‌های شهرها از دیگر برنامه‌های مهم این وزارت است که این امر نیز در آذربایجان شرقی با اقبال خوبی همراه است و اقدامات ویژه‌ای انجام گرفته که به واسطه آن می‌توان ظرفیت‌های هنری استان را بهتر و در ابعاد گسترده نشان داد.

زینالی اظهار کرد: آگاهی و در جریان بودن مردم شریف استان در خصوص اقدامات و خدماتی که اداره کل انجام داده است، نشان‌دهنده اطلاع‌رسانی خوب و اثرگذار اداره کل است که به صورت مستمر از سوی مردم در حال رصد و بررسی شدن است، این موضوع را به خوبی با شنیدن نظرات مردم در ارتباط با کیفیت خدمات دریافتی مورد بررسی قرار دادم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060500297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha