برگزاری 122 رویداد ملی، منطقه‌ای و استانی در آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از برگزاری 122 رویداد ملی، منطقه‌ای و استانی در استان از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی در سه حوزه تخصصی این اداره‌کل دارای ظرفیت‌های متنوعی است، لذا برگزاری رویدادهای مختلف با موضوعیت این سه حوزه موجب ایجاد انگیزه و نشاط در جامعه و همچنین معرفی ظرفیت‌های موجود استان به صورت مستقیم به مخاطبان می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی تأکید کرد: به دنبال تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم ایجاد نشاط اجتماعی و توجه دولت محترم بر این موضوع، این اداره کل از ابتدای دولت سیزدهم اقدام به برگزاری 122 رویداد ملی، منطقه‌ای و استانی مختلف کرده است.

حمزه‌زاده اظهار کرد: برگزاری رویدادهایی مانند جشنواره ملی قرابیه، کباب بناب، جشنواره‌های بومی و کشاورزی، برگزاری تورهای آشناسازی رؤسای دفاتر خدمات مسافری با جذابه‌های گردشگری از جمله این رویدادهای مهم و شاخصی است که طی دولت سیزدهم در استان برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060600399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha