بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری شهرستان مشگین‌شهر

معاون گردشگری اداره کل میراث‌‎فرهنگی استان اردبیل از بازدید نظارتی و بررسی مسائل و مشکلات تاسیسات گردشگری شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجار قابل گفت: با توجه به قرار گرفتن در زمان پیک مسافرت‌ها به استان اردبیل و لزوم نظارت بر خدمات گردشگری، از تاسیسات گردشگری شهرستان مشگین‌شهر بازدید به عمل آمد.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: این بازدیدها با هدف نظارت بر خدمات ارائه شده در تاسیسات گردشگری و همچنین بررسی مسائل و مشکلات این واحدها انجام شد.

او تاکید کرد: شهریور ماه یکی از مقاطع پررونق در گردشگری استان است و گردشگران بسیاری در این ماه استان اردبیل را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند که لازم است در تمامی تاسیسات گردشگری خدمات مناسبی به گردشگران حاضر ارائه شود.

نجارقابل ادامه داد: طی این بازدیدی که همراه با کارشناسان معاونت گردشگری انجام شد شرایط تاسیسات گردشگری شهرستان مشگین‌شهر مطلوب ارزیابی شد و تمامی این واحدها در حال حاضر آماده ارائه خدمات به گردشگران پرشمار حاضر در این شهرستان هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061601030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha