تولیدات برتر سینمایی «جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی» اکران عمومی می‌شود/ میراث‌فرهنگی بخشی از قدرت نرم کشور است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه از جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به طور حتم حمایت خواهد کرد.

محمد مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی با بیان این که این جشنواره، جشنواره بسیار خوبی است، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری این جشنواره حمایت خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: حمایت این وزارتخانه از این جشنواره هم در حوزه تولید است و هم تشویق برای ادامه‌دار بودن آن. ضمن این که هر کدام از آثار این جشنواره امکان و ظرفیت اکران را داشته باشد، در اکران نیز حمایت خواهیم کرد.

اسماعیلی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت همکاری بین وزارت متبوع خود و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار است و هرجایی که لازم باشد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از وزارت میراث‌فرهنگی و برنامه‌های آن حمایت خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر در هماهنگی کامل با وزارت میراث‌فرهنگی هستیم و همکاری‌های مشترک داریم. هرجایی وزارت میراث‌فرهنگی فعال بوده همکاری داشتیم و این همکاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062301413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha