بازدید سرپرست اداره میراث‌فرهنگی هیرمند از کارگاه صنایع‌دستی سوزن‌دوزی

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان هیرمند با همراهی مسئول بخشداری قرقری از کارگاه صنایع‌دستی در رشته سوزن‌دوزی به مناسبت دومین روز از هفته گردشگری با شعار «سفر به فردای ایران با گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های سبز» این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، مهدی پودینه واحد در تشریح خبر فوق بیان کرد: در ادامه طرح توانمندسازی جوامع محلی و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز شنبه هشتم مهرماه باهدف ایجاد اشتغال، رونق کسب‌وکار محلی و تقویت جامعه هدف کمیته امداد در رشته سوزن‌دوزی از کلاس آموزش این هنر صنایع‌دستی در بخش قرقری بازدید به عمل آمد.

او افزود: این اقدام باهدف آموزش به مددجویان کمیته امداد در قالب تفاهم‌نامه جهت توانمندسازی بانوان انجام شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان هیرمند ادامه داد: این دومین تفاهم‌نامه در سال ۱۴۰۲ بین کمیته امداد و میراث‌فرهنگی است، و این روند برای نیل به اهداف سازمانی در سایر رشته‌های صنایع‌دستی باقوت در دستور کار قرار دارد.

او گفت: در پایان برگزاری این دوره‌های آموزشی به شرکت‌کنندگان پس از کسب موفقیت در آزمون گواهینامه مهارت صنایع‌دستی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070800519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha