برگزاری کارگروه گردشگری و صنایع‌دستی در دشتستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از برگزاری کارگروه گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان دشتستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش با اعلام این خبر گفت: کارگروه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دشتستان با حضور احمد بنافی فرماندار دشتستان و شهرداران این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری دشتستان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: یکی از ظرفیت‌های خوب در دشتستان حوزه صنایع‌دستی بوده که مقرر شد شهرداران به منظور حمایت و رونق این حوزه در این شهرستان نسبت به ایجاد بازارچه‌های دائم فروش صنایع‌دستی در ورودی شهرها، اهتمام بورزند و با جدیت این موضوع دنبال شود.

او ادامه داد: ایجاد دو محور گردشگری نخلستان از دیگر نکات ارزشمند این کارگروه بود که مقرر شد این مهم نیز با جدیت پیگیری شود.

سجادی‌منش در پایان خاطرنشان کرد: کاروانسرای مشیرالملک برازجان به‌عنوان نخستین اثر تاریخی ثبت جهانی استان که در شهرستان دشتستان قرار دارد پس از سال‌ها کارگاه مرمتی این بنا فعال شده و در این کارگروه نیز، بر تسریع در این زمینه تاکید شد و امیدواریم با این اتفاق ارزشمند، تمامی مردم بیش از پیش، در حفظ و حراست از این بنای تاریخی همیار مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071701110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha