دوره دانش‌افزایی روشنفکری دینی در عصر حاضر برگزار می‌شود

دوره «دانش‌افزایی روشنفکری دینی در عصر حاضر (شناخت اندیشه‌های روشنفکرانه)» توسط معاونت پژوهشی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، دوره‌های دانش‌افزایی اعضای هیأت علمی با همکاری مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی زیر نظر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می شود.

هدف از برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی اعضای هیأت علمی فراهم کردن فرصتی برای ارتقای مستمر علمی، معرفتی، فرهنگی و مهارتی این اعضا و فرصت ارزشمندی است که اعضای هیأت علمی در فضای صمیمانه بتوانند به تبادل نظر بپردازند و  همدلانه به سوی اهداف متعالی علمی و فرهنگی پیش بروند.

ابوالفضل روحی دکترای فلسفه تطبیقی و استاد دانشگاه شهید بهشتی و سید رضی موسوی گیلانی دکتری فلسفه هنر و استاد دانشگاه ادیان از مدرسان هشتمین دوره دانش‌افزایی هستند.

با توجه به محدودیت، اولویت ثبت نام در دوره «دانش‌افزایی روشنفکری دینی در عصر حاضر (شناخت اندیشه‌های روشنفکرانه)» با اعضای هیأت علمی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری است.

زمان برگزاری این دوره که با اعطای گواهینامه همراه است، «۱و۲ آبان ۱۴۰۲»، «۸ و ۹ آبان ۱۴۰۲»، «۱۶ و ۱۷ آبان ۱۴۰۲»، و «۲۲ و ۲۳ آبان ۱۴۰۲» خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۰ -۶۶۷۳۶۴۵۲ داخلی ۱۷۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072601693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha