آغاز به کار برنامه داوری و انتخاب بهترین استادان منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی

مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی از آغاز به کار برنامه داوری و انتخاب بهترین استادان صنایع‌دستی منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع‌دستی در موزه منبت چوب شهر دونگ یانگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار میراث آریا، ویدا توحدی که به چین سفر کرده است، امروز یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ با اعلام این خبر افزود:این برنامه با سخنرانی رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه و همچنین معاون شهردار شهر جهانی دونگ یانگ آغاز به کار کرد و سپس داوران از کشورهای مختلف نظراتشان را برای داوری اساتید اعلام کردند.

او با بیان این که برنامه داوری و انتخاب بهترین اساتید صنایع‌دستی منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع‌دستی در شهر دونگ یانگ چین برگزار می‌شود،‌ اظهار کرد: این برنامه در واقع از ۵ تا ۹ نوامبر طبق برنامه پیش‌بینی شده برگزار می‌شود.

توحدی افزود: در این رویداد ۱۴ داور از ۱۱ کشور منطقه شامل ایرا ن،‌ هند،‌ استرالیا،‌ سریلانکا،‌ سنگاپور،‌ تایلند،‌ مالزی،‌ ازبکستان،‌ چین،‌ قزاقستان و  هند در برنامه حضور دارند.

این مسئول با اشاره به این که شهر یونگ‌یانگ شهر جهانی صنایع‌دستی در رشته منبت چوب است، ‌تصریح کرد: بر این اساس برنامه داوری بهترین استادان صنایع‌دستی منطقه آسیا و اقیانوسیه در این شهر برگزار می‌شود.

توحدی با تاکید بر این که داوران و مهمانان از مناطق شش‌گانه منطقه حضور دارند،‌ گفت: این افراد از ۱۱ کشور منطقه آسیا و اقیانوسیه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081400695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha