«بزن بریم» در رادیو سلامت

«بزن بریم» عنوان پادکستی است که روزهای جمعه هر هفته، در برنامه «کوچه سلامت» شبکه رادیویی سلامت پخش می‌شود.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، این پادکست به حوزه گردشگری و معرفی به اماکن مهم تاریخی تفریحی در کشورمون ایران می‌پردازد و در عین حال که فضای شاد و پرانرژی دارد سعی شده که به بخش‌های کارشناسی هم توجه شود و گفته‌های معتبر کارشناسانی که در رابطه با آن‌مکان اظهار نظر کرده‌اند. 

روند آن به صورتی است که از ابتدا تا انتها به جنبه‌های مهم اهمیت آن منطقه از لحاظ تاریخی پرداخته می‌شود و دلیل نامگذاری آن محل و همچنین گزارشی از تجربه‌های اشخاصی که به آنجا رفته‌اند، آورده می‌شود و بحث‌های کارشناسی آورده می‌شود که بطور دقیق‌تر به بررسی تخصصی و ذکر برخی موارد از لحاظ علمی می‌پردازند.  

در بسیاری از موارد از موسیقی‌های محلی  هم استفاده شده و در صورتی که بخش‌های طنز کوتاهی در مورد آن مکان تاریخی هم در آیتم گهگاهی آورده می‌شود. 

هدف از این پادکست معرفی و ترغیب سفر به اماکن تاریخی تفریحی کشورمون ایران است و در برنامه‌ای که پرشنونده است و صبح روز جمعه پخش می‌شود تا در کنار جمع پر انرژی برنامه کوچه سلامت در این روز تعطیل انگیزه‌ای باشد برای اینکه چه مکان‌هایی می‌شود، سفر کرد.  

امید داریم که با پخش این گونه بخش‌ها در رادیو درحوزه ترغیب و تشویق اهالی علاقه رسانه در حوزه فرهنگ و هنر و گردشگری قدمی برداشته باشیم. 

پادکست «بزن بریم» در «شنوتو» و «کست باکس»  و پیام رسان بله به نشانی https://ble.ir/bezanberim  قابل شنیدن است. 

صدای جمهوری اسلامی ایران به منظور شناسایی، آموزش و معرفی برترین پادکست‌های فارسی کشور و نیز ایجاد رقابت پویا و سازنده میان پادکسترهای فارسی و همچنین کشف و رشد استعدادهای این حوزه، «اولین رویداد ملی پادکست فارسی» را برگزار می‌کند. 

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ماه سال جاری است؛ و آیین پایانی اولین رویداد ملی پادکست فارسی بهمن ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار خواهد شد و طی آن برگزیدگان، جوایز نفیس و لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081600819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha