تور اینفو برای دانشجویان خارجی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: آماده برگزاری تور اینفو برای دانشجویان خارجی دانشگاه محقق اردبیلی هستیم.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز چهارشنبه 17 آبان ماه 1402 در جلسه با مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در راستای توسعه همکاری‌ها با دانشگاه محقق اردبیلی، آماده برگزاری تور اینفو برای دانشجویان این دانشگاه هستیم و معتقدیم که این دانشجویان می‌توانند سفیر فرهنگی برای استان باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: ظرفیت‌های ویژه‌ای برای همکاری دانشگاه و اداره کل میراث‌فرهنگی استان وجود دارد که در حوزه معاونت گردشگری امکان همکاری در زمینه آموزش، برگزاری تورها و سایر زمینه‌ها وجود دارد و ما آماده توسعه روابط هستیم.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: معاونت صنایع‌دستی استان اردبیل با ارائه خدماتی مانند صدور پروانه اشتغال، حمایت تسهیلاتی، هدایت پایان‌نامه‌ها و مقالات در جهت احیای هنرهای سنتی و صنایع‌دستی می‌تواند همکاری تاثیرگذاری با دانشگاه داشته باشد.

توحید دلاورقوام ادامه داد: موزه صنایع‌دستی استان اردبیل نیز فرصتی است که دانشجویان رشته صنایع‌دستی می‌توانند ضمن بازدید از این موزه با فرآیند تولید محصولات صنایع‌دستی آشنا شوند و همچنین می‌توانیم بخشی از موزه را به تولیدات دانشجویان اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081700913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha