ثبت نام فصل شانزدهم مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» آغاز شد

ثبت نام فصل شانزدهم مسابقه رادیویی «یک دو صدا» با موضوع گویندگی و بازیگری رادیو از 28 تا 30 آبان 1402 انجام می شود.

به گزارش میراث آریا، ساجد قدوسیان تهیه کننده مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» بیان کرد: در طول برگزاری فصل های گذشته مسابقه، همواره شاهد بودیم که بسیاری از علاقه مندان به دلیل دوری راه و مشکلاتی از این قبیل امکان حضور در مسابقه را نداشتند که پس از ضبط و پخش 13 فصل، این موضوع باعث شد تا این بار گروه برنامه ساز «یک دو صدا» به استان‌های مختلف سفر کنند و شرایط حضور برای علاقه مندان در استان های دیگر را فراهم کند.
او ادامه داد: این امر با همکاری مراکز صدا و سیمای استان ها انجام می‌شود و در سومین سفر پس از استان های قزوین و اصفهان، استان آذربایجان غربی شهر خوی  مقصد خواهد بود و تا  فصل شانزدهم به میزبانی  شهر خوی برای علاقه مندان ساکن در استان آذربایجان غربی برگزار می شود .
تهیه کننده مسابقه «یک دو صدا» تصریح کرد: زمان ثبت نام فصل شانزدهم تا 30 آبان ۱۴۰۲ تعیین شده و این مسابقه اوایل آذرماه در شهر خوی تولید می‌شود و طبق برنامه ریزی انجام شده از اوایل دی ماه سال جاری روی آنتن رادیو ایران و رادیو آذربایجان غربی می‌رود.
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام فصل شانزدهم مسابقه استعداد یابی «یک دو صدا» و کسب اطلاعات بیشتر به  نشانی b2n.ir/12seda.radioiran مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082801528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha