نمایش آیینی خادم الزهرا (س) با حضور ۴۰ مادر و دختر در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود

نمایش آیینی خادم الزهرا (س) همزمان با برگزاری ویژه برنامه در سوگ ریحان با حضور مادران و دختران عضو کانون فاطره فرهنگسرای بهمن در تماشاخانه مبارک این فرهنگسرا روی صحنه می‌رود.

به گزارش میراث آریا، این نمایش با حضور ۴۰ مادر و دختر ۵ تا۵۰ سال، به سرپرستی و کارگردانی زینب چیتگری و همکاری سارا آبیار، توسط گروه فرهنگی هنری فاطره طراحی شده است.  

این نمایش روایت خادم یاری از خادمین صحن حضرت زهرا (س) در نجف را با روایات «فضه نوبیه» خدمتگزار حضرت فاطمه زهرا (س) و رخداد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تا وقایع امروز و مظلومیت مردم فلسطین و غزه، در قالب حرکات پیرامید و سرود دسته جمعی را به تصویر می‌کشد. 

مراسم سوگواری حضرت زهرا (س)، پخش کلیپ  و اجرای سرود و نمایش در کنار برپایی موکب پذیرایی خواهران قرارگاه منتظران، بخش‌های ویژه برنامه «در سوگ ریحان» است که سه شنبه ۲۱ آذر از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳ با حضور خانواده معظم شهیدمحمد یوسفی از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.   

ویژه برنامه «در سوگ ریحان» با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی جوانان و ابعاد شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان بانوی بزرگ دین اسلام و تشیع که همیشه ارزش آفرین بوده و الگوی پایدار و جاودانه برای همه اقشار به ویژه نوجوانان هستند، در حوزه‌های مختلفی همچون برگزاری مجالس روضه‌خوانی، خوانش کتاب‌های مرتبط با زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها، شب شعر و… با همکاری و هم‌اندیشی اعضای باشگاه نوجوانان فرهنگسراها، از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود. 

علاقه مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن مراجعه کرده یا برای کسب اطلاع بیشتر درباره برنامه‌های کانون فاطره می‌توانند از طریق پیام رسان‌های (بله و ایتا) به نشانی @khademeroghayeh اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092101130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha