شاهد روند رو به رشد صنعت گردشگری در دولت سیزدهم هستیم/ نمایشگاه گردشگری تهران فرصت بی‌نظیری برای معرفی داشته‌های فرهنگی است/ حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در ایران مغتنم است

سخنگوی دولت با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در ماه جاری، گفت: این نمایشگاه فرصت بی‌نظیری برای معرفی داشته‌های فرهنگی است.

علی بهادری جهرمی در گفت وگو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری، اظهار کرد: به طور حتم گردشگری دارای جذابیت است و افرادی که برای بازدید از این نمایشگاه مراجعه می‌کنند با جذابیت‌ها و تجربه‌های جدیدی روبه‌رو خواهند شد.

سخنگوی دولت با اشاره به اهمیت توسعه و رونق صنعت گردشگری افزود: دولت سیزدهم از صنعت گردشگری حمایت می‌کند و تا کنون شاهد روند رو به رشد این صنعت در دولت سیزدهم بوده‌ایم.

او اضافه کرد: گردشگری مزیت نسبی ما به حساب می‌آید و دارای جذابیت‌های فراوانی است و حضور فعالان داخلی و خارجی حوزه گردشگری در این نمایشگاه یک فرصت بی‌نظیر است.

بهادری جهرمی در ادامه گفت: هم زمان با برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران شاهد سفر و حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری هستیم که این موضوع نیز یک فرصت مغتنم به حساب می‌آید و دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در سفر به ایران با تعدادی از مقامات ایرانی از جمله وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

سخنگوی دولت در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته فرصت شد و در این نمایشگاه حضور پیدا کردم و امسال نیز از نمایشگاه گردشگری بازدید می‌کنم. اعتقاد ما بر این است که توجه به صنعت گردشگری بسیار اهمیت دارد و با توجه به ظرفیت‌های موجود این صنعت، به طور حتم حمایت‌ها از گردشگری افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111500876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha