حضور مردم و مسئولان در نمایشگاه گردشگری یک‌ضرورت است/ لزوم برگزاری رویدادهای گردشگری در سطوح بین‌المللی

معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده با ابراز خشنودی از برگزاری نمایشگاه گردشگری، بر رونق این قبیل رویدادها در سطوح داخلی و بین‌المللی تاکید کرد و گفت: برای رشد و توسعه صنعت درآمدزای گردشگری باید تلاش بیشتری کرد و از این حوزه حمایت‌های لازم نیز باید به عمل بیاید.

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری در روزهای آینده، گفت: حتما در این نمایشگاه که هم دارای جنبه و ارزش داخلی و هم بین‌المللی است، شرکت می‌کنم و از نزدیک با توانمندی‌های کشورمان در حوزه گردشگری آشنا می‌شوم.

او با بیان اینکه رویدادهایی نظیر نمایشگاه گردشگری می‌تواند دستاوردها، موقعیت‌ها و امتیازات ویژه ایران را بیش از پیش به نمایش بگذارد، افزود: به نظر من تمامی افراد و مسئولان باید از این نمایشگاه بازدید کنند و بر سطح آگاهی خود از داشته‌های بسیار و متنوع ایران بیافزایند.

خزعلی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مرتبط باید با همکاری سایر نهادها تلاش کنند این قبیل رویدادها را در سطوح بین‌المللی نیز گسترش دهند، ادامه داد: نمایشگاه گردشگری فرصتی‌ست که با توجه به آن می‌توان حوزه گردشگری، توانمندی‌ها و کمبودهای موجود در این عرصه را از نزدیک درک و تماشا کرد و برای رونق بیش از پیش این صنعت درآمدزا برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112201365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha