نمایش «تلنگر» در سطح مدارس مناطق بیست‌ودوگانه تهران اجرا می‌شود

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با هدف آموزش رفتارهای درست ترافیکی به نوجوانان و جوانان نمایش تعاملی «تلنگر» را در سطح مدارس مناطق بیست‌ودوگانه تهران اجرا می‌کند.

به گزارش میراث آریا، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با هدف آموزش رفتارهای درست ترافیکی به نوجوانان و جوانان نمایش تعاملی «تلنگر» را به نویسندگی و کارگردانی سیدمرتضی هاشمی در سطح مدارس مناطق بیست‌ودوگانه تهران برگزار می‌کند. 

بی‌تردید یکی از معضلات بزرگ و مهم در کلان شهرها و حتی در سراسر کشور، رفتارهای اشتباه ترافیکی برخی از شهروندان است که هر روزه منجر به فوت و یا مصدوم شدن بسیاری از افراد بی‌گناه می‌شود. در این بین سهم فوتی‌ها و مصدومان سوانح موتورسواری نیز کم نیست و همین امر ضرورت برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی در این زمینه را بیشتر می‌کند.

بر این اساس، نمایش تعاملی «تلنگر» تلاش می کند مخاطب خود به ویژه مخاطبان نوجوان و جوان پسر را با استمداد از هنر جذاب و اثرگذار نمایش، با مخاطرات موتور سواری و شیوه موتورسواری قانونمند آشنا کند.

سیدمرتضی هاشمی، کارگردان این نمایش تعاملی،  فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ و با کارگردانی نمایشنامه «افسانه کلاغ» به نویسندگی سیمین امیریان برای کودکان و نوجوانان آغاز کرد و تاکنون به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر در این عرصه فعالیت دارد. 

چاپ دو مجموعه کتاب با نام های «پنج نمایشنامه دانش آموزی» و «سه نمایشنامه کودک و نوجوان» نیز از جمله فعالیت‌های این هنرمند در حوزه ادبیات نمایشی کودکان و نوجوانان است.

نمایش «تلنگر» از مهر تا اسفندماه سال جاری در سطح مدارس مناطق بیست‌ودوگانه تهران در حال اجراست.

نمایش «تلنگر» در سطح مدارس مناطق بیست‌ودوگانه تهران اجرا می‌شود

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha