یکی از موضوعات مهم برای شهرداران توسعه گردشگری است

معاون امور عمران و توسعه مدیریت شهری وزارت کشور گفت: مدیریت شهری ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه گردشگری دارد و باید بتوانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ در نشست تخصصی تبیین نقش و جایگاه مدیریت شهری در توسعه گردشگری که هم‌زمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران و با حضور سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی و جمعی از شهرداران و روسای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: تقویت همکاری‌ها بین مدیریت شهری و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به توسعه گردشگری کمک می‌کند.

جمالی‌نژاد با اشاره به اقدامات وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مدت مدیریت بر این وزارتخانه، اضافه کرد: حقیقتا مهندس  ضرغامی در مدت مدیریت خود در این وزارتخانه تحول ایجاد کرده است.

او با اشاره به اهمیت توجه به حوزه گردشگری از سوی شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر، یادآور شد: یکی از موضوعات مهم برای شهرداران توسعه گردشگری است.

او در ادامه صحبت‌های خود با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مدیریت شهری برای توسعه گردشگری، افزود: این ظرفیت‌ها باید تمام و کامل بیاید پای گردشگری و مهندس ضرغامی می‌تواند این ظرفیت‌ها را پای کار بیاورد.

معاون امور عمران و توسعه مدیریت شهری وزارت کشور در ادامه گفت: شهرداری‌ها این آمادگی را دارند تا به توسعه و رونق گردشگری کمک کنند و البته خوشبختانه همکاری‌های بسیار خوبی بین شهرداری‌ها و ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های مختلف برقرار است.

در این نشست تخصصی همچنین تعدادی از شهرداران به بیان نظر و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha