نمایشگاه صنایع دستی هنر را به شکل واقعی به مردم معرفی می‌کند

یک هنرمند حوزه چاپ پارچه‌های قلمکار اصفهان گفت: هنرمندان در نمایشگاه صنایع دستی می‌توانند هنر را به شکل صحیح و واقعی آن به مردم نشان دهند نه آن طوری که تصور می‌شود.

محمدرضا بهرامی، هنرمند فعال حوزه چاپ پارچه‌های قلمکار  از اصفهان که در هشتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی حضور دارد، در گفت وگو با خبرنگار میراث آریا با اشاره به برگزاری و حضور خود در این نمایشگاه و تاثیر آن در دیده شدن فعالیت هایشان گفت: حضور ما در نمایشگاه به بالا بردن سطح آگاهی بازدید کنندگان بسیار کمک می‌کند، عموم مردم این تصور را دارند که هنر پارچه قلمکار اصفهان به صورت صنعتی و توسط ماشین انجام می‌شود و برگزاری نمایشگاه باعث شد مردم از نزدیک ببینند که این هنر هنوز هم به روش سنتی و با دست انجام می‌گیرد و استقبال بسیار خوبی هم از آن شد.

به گفته بهرامی، هنرمندان در نمایشگاه صنایع دستی میتوانند هنر را به شکل صحیح و واقعی آن به مردم نشان دهند نه آن طوری که تصور می شود.

بهرامی درخصوص درخواست خود از مسئولان برگزار کننده جشنواره توضیح داد: هرچقدر تعداد نمایشگاه هایی که برگزار میشود، بیشتر باشد به دیده شدن فعالیت هنرمندان و آثارشان کمک بسیاری خواهد کرد؛ به شرطی که اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده ای از زمان و مکان برگزاری نمایشگاه به این مهمی صورت بگیرد تا افراد بیشتری بتوانند در آن حضور پیدا کنند.

هنرمند فعال حوزه چاپ پارچه های قلمکار  از اصفهان در پایان با اساره به ارزیابی خود از استقبال مردم از هشتمین دوره این رویداد گفت: ما در این نمایشگاه به صورت ورکشاپ حضور داشتیم و استقبال خوبی از طرف مردم صورت گرفت. امیدوارم اتفاقات بهتری چه در این نمایشگاه و چه در نمایشگاه های شهرهای دیگر رقم بخورد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402113002304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha