سرپرست گروه سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، بهمن اخلاقی به‌عنوان سرپرست گروه سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، در حکم انتصاب بهمن اخلاقی به امضای امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاونت گردشگری، سرمایه­گذاری و تأمین منابع و نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت­پذیری جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست گروه سرمایه­گذاری منصوب می­ گردید.

تعامل با بخش خصوصی، تهیه بسته­های سرمایه­گذاری و ساماندهی تسهیلات، رفع موانع پیش رو در جذب سرمایه­گذاران، تهیه برنامه مدون برای فعال شدن مناطق نمونه گردشگری، تعیین تکلیف قراردادهای منعقده و تلاش برای افزایش تخصیص و جذب اعتبارات موردنیاز در این بخش در راستای توسعه زیرساخت­ها، ازجمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) با اهتمام به برنامه­های دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص­های عدالت محوری، انقلابی گری، مردم‌داری، پاک دستی، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف و مأموریت­های محوله موفق و مؤید باشید.

 بهمن اخلاقی در حال حاضر مدیر هماهنگی امور ادارات و نمایندگی‌های تابعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و پیش‌ازاین صاحب عناوینی نظیر روسای ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های سرخه، مهدی‌شهر و سمنان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121500749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha