تامین ایمنی و حفظ سلامت زائران اولویت خدمت‌رسانی در نوروز ۱۴۰۳

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: تامین ایمنی و حفظ سلامت زائران اولویت نخست فرمانداران و کمیته‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۳ است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری امروز چهارشنبه 16 اسفند در مانور ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی و  آغاز به کار قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران استان با بیان این مطلب گفت: بیشتر زائران خانوادگی و با خودرو به مشهد سفر می‌کنند نباید فردی در مسیر زیارت دچار حادثه شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که تامین زیرساخت‌های زیارت به صورت مستمر در استان و دولت پیگیری می‌شود، ادامه داد: کارگروه ملی زیارت نقش مهمی در تامین این زیرساخت‌ها دارد که دغدغه‌مندی دولت باعث شده، کارگروه فعالانه برای رفع چالش‌ها و تامین زیرساخت‌های زیارت تلاش کند.

او با اشاره به راهبردهای گسترش زیارت و خدمات‌رسانی به زائران اظهار کرد: زمینه اقبال مردمی نسبت به زیارت فراهم شده است و بر اساس آمار اقبال عمومی نسبت به زیارت در داخل و خارج وجود دارد.

نظری تصریح کرد: تامین زیرساخت‌های حمل و نقل و خدمت رسانی به زائران در قرارگاه عملیاتی مرکزی و ستاد خدمات سفر زائران خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد.

مانور ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی و  آغاز به کار قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران استان با حضور استاندار، معاونان و اعضای ستاد در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان برگزار شد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402121600812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha