نمایشگاه قرآن از یکم تا چهاردهم فروردین در تهران برگزار می‌شود/ تمامی برنامه‌ها در نوروز متناسب با شئون ماه مبارک رمضان خواهد بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه قرآن با توجه به اینکه با ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز همزمان شده است، رویدادی ویژه‌ و خاص است و از همه مردم برای بازدید از آن دعوت می‌کنیم.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه در ماه رمضان و تعطیلات نوروز، گفت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن از روز اول تا چهاردهم فروردین ماه برگزار خواهد شد که پروژه‌ای بسیار مبارک و ویژه است و از همه مردم برای بازدید از آن دعوت می‌کنیم.

او با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا این نمایشگاه را به یک رویداد مهم فرهنگی در شهر تهران تبدیل کنیم، افزود: البته نمایشگاه‌هایی از این قبیل در همه استان‌های کشور درحال برگزاری است، اما نمایشگاه قرآن با توجه به اینکه با ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز همزمان شده است، رویدادی ویژه‌ و خاص است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان، اظهار کرد: تمامی برنامه‌های این وزارتخانه در ایام نوروز مطابق با دستورالعمل‌های همیشگی به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان اجرا و پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha